December 28, 2010

MUSHUK

Mushuk .
someone yg special lah jugak dlm hidup aku .
apa yg special nya pun aku tak tahu .
hehehe .
masa dia nak balik kg , aku biasa je . buat rileks je . mcm org tak ada perasaan .
hurrmmm . bila dia kata sampai je kampung .
mula la aku keluh . ada je yang tak kena .
masa dia ada kat KL tak appreciate . ish . apiz-apiz .
errm . lama betul dia dok kampung kali ni .
selalu aku nasihatkan kat dia "jgn nakal-nakal na "
hehehe .
aku ckp cam tu sebab aku tttuuutttt .
hari-hari aku contact mcm biasa . kalau tak contact sehari aku rasa macam tak sempurna hariku .
ada sekali uh aku msj . dia dok kata tgh drive .
aku tanya " nak p mane .? " . dia ngelak . 3 kali aku tanya .
aku jenis tak suka ckp banyak kali .
mungkin dia pun paham .
lepas uh dia ckp " balik KL . " .
Yahuuu !!! suka nya aku sampai ke hari ni .
dari mara terus tak jadi mara . dia suka wat aku cam uh .
buat suspen tak tentu pasal . tapi asyik aku je tekene . haaiisshh .
tape-tape . uchuk ! hang siap la nanti . kikiki . suka benar kena kan er .
Uchuk aku ni baik sgt . kekadang tolong orang sampai lupa diri . biasa lah kalau dah tolong uh .
tolong betul-betul . dia selalu panggil aku batman .
dia bagi gelaran uh sebab aku MALAM jaga . SIANG tidur .
hahaha .
dia selalu la juga marah . tapi aku yg selalu buat dia marah . hui3 .
sori la uchuk . ha ! uchuk aku ni degil org nya . keras kepala .
hehehe . kekadang nak suruh sometink uh berkali-kali .
haipp . dia ni kuart makan jugak . ehh yeke kuart makan ? yela kot .
satu je yang aku tak bekenan ngan dia .
kalau dah wat sometink uh sampai lupa batman dia .
sedayh au . tapi tapela .
dulu kami penah gado . tapi tadela sampai melarat .
sekarang alhamdulillah dah oke .
kekadang fikir kan balik salah aku jugak . tapela .
masing-masing dah luahkan apa yg tersimpan . so , semua nya ok dah .
hope selamanya begini la er .
dia keras kepala , aku pun keras kepala . jadi la keras kepala square .
hahaha . masing-masing tak nak mengalah . ermm .
uchuk aku baik ? tah la . dia jahat lah .selalu kene kan batman dia .
hihihi .
dia ni lain dari yg lain . bukan alien la . dia ni jenis kalau ada masalah mula la .
layan batman dia nak tak nak je . lepas uh nak sorok-sorok .ish gerammmm .
sape MUSHUK aku ? ta pya tahu la .
hahaha . yang pastinya dia CUTE . dia yg ckp la .
hek3 . tapi memang cute pun .
dia selalu kata aku perasaan . tapi sebenarnye perasan .
dia ckp PERASAAN dgn PERASAN sama je katanya . hehehe . pelik kan
kekadang bila bangun tidur pukul 2 3 pagi aku tgk enset . dia ada missed call ta pun mesej .
esk dia cite . dia mimpi MOMOK . hehehe .

Nape panggil mushuk ?
sebab dia selalu mandi lambat la .
hehehe .


p/s : saya kenal uchuk saya . orang ikut highway .


Laguku